RESULTAT DEL CONCURS DE FOTOGRAFIA DE MONES

Agraïm l’esforç de totes las famílies participants. Hem d’esmentar que tothom ha rebut punts, i això representa que hi ha art a totes les mones.
Clarament els dos primers llocs han estat indiscutibles.
Tenim declaracions de la Família Cid: “Rafa la nostra mona supera la teva.”
També a la nostra redacció la família Arumí va dir que “No ens ha agradat com ens ha quedat.” Van fer la foto i el Martí tot seguit la va destruir.
Altres declaracions com la Família Crous: “Representa un ou de Pasqua”. Un amic va dir que l’agradava el turó de la muntanya de Montserrat que havien fet. I mira… els va animar.
Podríem continuar,  però seria massa llarg.
Encara que havíem quedat que la del Club Montagut estava fora de concurs molts han tingut la deferència de donar-li vots. Tenim dubtes de si és per donar una mica de glamur al club organitzador o perquè realment és molt valuosa artísticament.

ELS RESULTATS DE LA VOTACIÓ SÓN:

Família Cid (núm. 3 Mona Can Alegria)
Família Arumí (núm. 2 Mona cau d’ocells)
Club Montagut (núm. 1 Mona minimalista)
Família Francia (núm. 8 Mona Bob Esponja)
Família Collell (núm. 7 Mona Bugs Bonny)
Família Capelles (núm. 9 Mona mona)
Josep Maria Grau (núm. 5 Mona Pedraforca)
Família Fatjó (núm. 10 Mona pòster)
Família Fábregas (núm. 4 Mona Granja ecològica)
Família Crous (núm. 6 Mona Turó de Montserrat)